lørdag den 17. september 2011

FREAKING UPDATEEE!!

YO!


Jeg ville egentlig have updated jer alle i sidste uge men min oplader til min mac gik i stykker så jeg måtte købe en ny! Heldigvis ligger der en apple store 15 minutters kørsel herfra! <3 Så bare rolig far jeg skal nok få købt min iPad :P

Jeg vil lige starte med at fortælle, at jeg ikke har algebra mere men jeg er blevet rykket til geometry. Det er meget nemmere!! 
Skolen går stille og roligt, jeg synes det har været rimelig nemt undtagen alle de nye fremmedord. De er rimelig vant til udvekslingsstudenter så jeg er ikke så spændende ;)
Jeg har dog formået at få nogle venner her og der. I starten troede jeg at det ville blive svært at finde nye venner, men hvis folk ved at du er udvekslingsstudent så spørg de om nogle ting. Selvfølgelig  gider de ikke at blive ved med at spørge så skal du selv gøre en indsats men, hvis du gør det så har de fleste været totalt åbne!
I går (mandag) startede jeg så  til cross country, det skal nok blive godt! Og det er helt sikkert der jeg vil få mange venner! Men det er mandag til fredag og nogle gange lørdag så lidt ondt i benene skal jeg da nok få!
Og den hidtil ukendte anden danske udvekslingsstudent på min skole går også til cross country, så hende mødte jeg endelig i går! Og det var mega underligt at snakke dansk igen!! Men vildt cool, at vi er 2 fra lille Danmark.
I går var faktisk en vild dag! :D Jeg var jo med i en Dj-club hjemme i dk og jeg savner det så meget! Men i går snakkede jeg så med en af dem, som står for aktiviteter på skolen og hun sagde, at jeg måske kan få lov at "DJ'e" i frokost pausen!! Og de har udstyr til det, men jeg køber måske en MIDI-controller (mixer til computeren) for deres var ikke så god.
I dag skal vi til Monterey, hvor der er noget orientation for udvekslingsstudenter, som rejser med P.I.E (nej ikke pie som i tærte, men PIE som i Pacific Intercultural Exchange).


Med hensyn til valget så har jeg aftalt med mine værtsforældre at jeg kan blive her indtil vi får en blå regering igen.... - ej spøg til side ;)


Jeg håber at alle udvekslingsstudenter har det godt der hvor de er! For det har jeg ihvertfald, og så håber jeg at det går bare sådan nogenlunde i dk! Pas på mit land for jeg vil helst gerne tilbage :)


Håber jeg kan skrive lidt oftere men det er bare så svært at finde tiden til det og nu er mine lærere begyndt at give en del lektier, specielt min engelsk lærer!


PEACE OUT :)

2 kommentarer:

  1. Hej, synes altså virkelig din blog er fin! Overvejer stærkt og blive fast læser. (-:

    Tjek også gerne min blog: http://sidselkh.blogspot.com/

    Mvh Sidsel.

    SvarSlet