mandag den 29. august 2011

California Love Pt.2

Nu har jeg så været her en uge!
DET ER SÅ FEDT!!!
Jeg har snakket med en af mine venner (Gilbert, ja det lyder sejere på engelsk) han spiller soccer, så det skal jeg nok starte til!

Jeg har nu haft 2 skoledage og mit schedule er:

1st - American Literature (Det er skriftlig engelsk)
2nd - PE Lifetime Sports (Jeg har ikke helt fattet hvad vi skal lave men der er noget med golf og noget klatring)
3rd - Videography (Videoredigering)
4th - Psychology
5th - Lunch (Nej det er ikke et fag det er frokost)
6th - US History
7th - Algebra 2 (Death on earth)

Skolen er indrettet sådan så Mandag har jeg alle fag, Tirsdag og Torsdag har jeg 1st, 3rd og 7th. Onsdag og Fredag er det så omvendt.

Jeg har fået en del underlige spørgsmål igen omkring dk such as; Hører i kun techno?
Har i kun små biler?
Er alle danish pastry's lavet i Danmark? Eller Spiser i kun Danish pastry?

Tilgengæld sagde en pige til mig at synes jeg var nice, bare fordi jeg kommer fra Danmark ;)

I weekenden var vi i Pismo Beach og jeg prøvede at Boogie boarde hvilket minder lidt om at surfe, bare lidt nemmere.

See ya later!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar