torsdag den 22. september 2011

The Month

Sup everybody!

Nu har jeg så været her en måned! Wow, hvor jeg synes det er gået stærkt, men omvendt er det alligevel længe siden at jeg stod i lufthavnen og sagde farvel, og jeg synes virkelig jeg har oplevet mange ting.

Jeg kan starte med noget kedeligt nyt, men bare rolig jeg har det stadig super godt! Jeg har bare måske fået slatter-knæ, hvilket gør, at jeg ikke kan løbe så meget som jeg gerne ville. Jeg skulle have været til mit første race i morgen og kommer det måske stadig, men mit knæ har det ikke for godt lige nu.

Det er helt underligt at gå i skole herovre, den er slet ikke som jeg har været vant til. Det er fedt men den er bare så stor! Det er helt uoverskueligt, med alle de mennesker! Nogle gange når jeg ikke at få morgenmad fordi køen er for lang. Men på den anden side møder man hele tiden nye mennesker.

I weekenden var jeg jo til orientation for PIE udvekslingsstudenter og det var super fedt at møde de andre fra mit område! - Selvom nogle af dem bor 3 timer væk.. Bagefter kørte vi ud til kysten og brugte et par timer der og på tilbage vejen kørte vi forbi en lille supermarked-by! Hvor de havde en slik forretning, en frugt og grønt forretning og forskellige andre. Det var vildt!

Der kommer snart billeder...

Later dudes..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar