onsdag den 24. august 2011

California Love

Der er sket lidt meget de sidste par dage og lige nu er jeg rimelig træt så det er lidt svært at skrive om alt det, der er sket! Men jeg vil prøve i korte træk.

Søndag holdt jeg noget hurtig afsked fordi jeg skulle rejse Mandag, så det var hyggeligt nok.
Mandag var så den store dag! Eller ihvertfald den lange dag!! Jeg rejste i 20 timer og jeg var her i Clovis omkring kl 10 om aftenen, så jeg ville bare i seng da vi kom hjem.
Tirsdag tog Kathi og mig ud for at købe lidt "skoletøj" da min skole har en streng dresscode

I dag var Kathi og mig så oppe og snakke med en "skolemand" kind of guy.. Jeg ved ikke helt hvad han er men han sagde at jeg skal være junior og at jeg skal starte i morgen.
Jeg så skolen og den er.. HUGE  you know like ENORMOUS!!!!
Jeg aner ikke hvordan jeg nogensinde vil lære at finde rundt på den!
Bagefter tog vi hen til Scott's machine shop, så Kevin og mig kunne hjælpe ham et par timer.
Kl 19 skulle vi i kirke hvor jeg mødte nogle af de unge. De spurgte om en masse underlige ting som; Har i en dansk udgave af McD? Ja de var underlige men virker flinke :)

I morgen skal jeg så finde ud af hvilke fag jeg skal have og så skal jeg ellers begynde i skole! I'm excited but nervous though!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar